To se prostě z kanceláře uhlídat nedá. A i kdyby se dotyčný pracovník rozhodl cestovat s řidiči svého podniku, stejně uhlídá vždy jenom toho jediného, jemuž bude dělat spolujezdce, a je otázkou, co mezitím udělají ti ostatní. Protože žádný šéf se nemůže rozkrájet.
Jak to jenom zaonačit, aby žádného z řidičů nenapadlo použít jemu svěřené vozidlo k černé jízdě? Co udělat, aby si takoví řidiči neodčerpávali pohonné hmoty z nádrží firemních aut do těch svých, případně aby si na firemní náklady rovnou nenatankovali auto své? Jak to zaonačit, aby ti šoféři důsledně dodržovali jak harmonogram jízd, tak i dopravní předpisy, aby se nikde nepoflakovali?
A nejen to. Jak nejen zabránit zbytečným ztrátám na firemním majetku, ale také co nejvíce zefektivnit práci? Aby řidiči jezdili těmi nejkratšími cestami, aby se nedostávali do zácpy a mohli případně operativně změnit své úkoly, vyžadují-li si to okolnosti? Jak prostě učinit, aby byl chod podniku co nejdokonalejší?
Takové řešení překvapivě existuje a je dostupné všem, kdo po něčem takovém zatouží. Jmenuje se GPS monitoring vozidela umožňuje hravě zjistit cokoliv, co se právě děje, aniž by dotyčná odpovědná osoba musela zrovna být na ‚místě činu‘. Vedoucí pracovník či majitel firmy může být v teple své kanceláře, doma nebo kdekoliv jinde, a má-li tam k dispozici připojení na internet, může v kterémkoliv okamžiku sledovat kterékoliv tímto systémem opatřené vozidlo. Ví o něm vše, o čem už tu byla řeč, pokud ho tedy právě toto zajímá, může si dopřávat ale i jiné funkce, jako generování knihy jízd, GPS trasování dle historie, zaznamenávání evidence o provozu vozidla za zvolené období, sledování výkonů řidičů.
Tímto systémem je prostě vidět vše, co chce takový šéf vidět. Nic mu neunikne. A proto by neměl uniknout ani tento systém… právě takovým majitelům a řídícím pracovníkům. Kteří by byli hloupí, kdyby tu chtěli anonymně přicházet o své jmění.